Monday 22 August 2011

Meeting with my SV

Rasanya aku tak pernah tulis pasal meeting dengan SV aku, fabio. Hari ni tergerak nak tulis sikit meeting hari ni. Basically dia ingatkan tinggal setahun jer lagi masa untuk siapkan phd. Kalau nak ditambah lagi setahun selepas dah minta extend setahun pun bole kata fabio. Tapi dia cakap directly, you're in trouble.

So apa benda yang kami bincang? next presentation pasal proposal dengan next experiment. Proposal tu dah hampir nak siap. Dalam 2 hari ni aku jangka siap. Cuma nak kena bagi orang lain baca gak. At least ada orang tolong tgk2 kan grammar berterabur tu.

Next experiment sebenarnya aku dah plan lama dah. Cuma aku tersibuk sampai terdelay experiment ni pasal proposal tu. Lagipun amat la susah nak shift dari programming ke writing. So aku pikir next week dah start programming balik. Pastu bole la pikir pasal benda lain pulak.

OK guys..doakan benda aku plan ni success k..

7 comments:

sumpit said...

you're in trouble?
Aku tak paham, dia suka ke tak suka ko tambah setahun lg ni?

Az Azrinudin Alidin said...

tambah setahun saja ok..jangan sampai tambah 2 tahun tu yg tak ok

Oyis said...

aku pon mcm ko. susah nya nak shift from coding to writing, then balik ke coding balik. arghh tensi. btw, nak raya sini jom la. aku dah pindah umah, leh kenal umah baru. plus aku dah byk berjalan sket, so ada better idea la nak bwk ko gi mana this time eheheh

MRM said...

Tu la, aku pun susah nak shift from one job to another (coding-writing-coding), kalau nak multi-task between these jobs, LAGI susah :D

Good luck to all of us!

Az Azrinudin Alidin said...

Noris:
nanti aku PM ko kat facebook. aku tak tau nak datang first raya ke nak datang weekends first week raya.

rasanya lagi afdal pegi sana bila warga plymouth buat makan2..hahaha



MRM:
Good luck to you too

sumpit said...

ko dtg la austria, azri. Asyik2 g umah noris je.
Kali ni, insyaAllah, aku ada umah.Bole kita g discover austria sama2...

Az Azrinudin Alidin said...

sumpit:

Jemputan yang amat aku alu-alukan..problemnya jumaat minggu depan aku ada meeting dengan fabio..so paling afdal pun aku dapat pegi sana start esok sampai ke hari khamis..

aku pm ko kat facebook