Wednesday 21 February 2018

Dungun, Terengganu

Cuti-cuti Malaysia tiba lagi.

Kali ni Cuti Tahun Baru Cina.

Destinasi kami...Dungun, Terengganu

Ehhh..kenapa gi Dungun, bukan ada pape pun (kalau korang minat shopping2..Dungun bukan lah tempatnya..gi Kuala Terengganu k). Kami ke Dungun sebab nak melawat kakak orang rumah aku, senang cerita kakak ipar aku.

Kakak ipar aku ni baru pindah Dungun, ikut suami dia kerja polis. 2 bulan lepas dia baru pindah Kemaman. Belum sempat nak ke Kemaman, dia dah pindah Dungun. Aku pun lama dah tak berjalan jauh-jauh naik kereta ni. So ke Dungun la kami cuti hujung minggu lepas.

Sampai Dungun, terus mandi laut
Cari tempat nak berjalan kat Dungun
Rantau Abang

Ada batu besar kat Rantau Abang

Anak dan sepupu-sepupu mandi laut

Aku berselfie dengan batu, bukan dengan orang kat belakang

Balik dari Dungun, singgah Kemaman. Orang rumah aku bagitau kat Kemaman ada orang jual satar yang sedap dan dibekukan. Aku follow jer.

Keluar dari Kemaman nak balik KL dah petang lepas asar, lebih kurang jam 5 petang. Sampai jer Temerloh, trafik jam dari Temerloh ke tol Karak, dari tol Karak ke tol Bentong, dari tol Bentong ke tol Gombak. Sampai rumah jam 2.30 pagi

Sib baik dah ambik cuti awal-awal.

No comments: