Saturday 1 January 2022

Happy New Year 2022

Selamat tahun baru 2022!!

Tahun baru 2022, kehidupan dan normal la kot sebab semua orang dah biasa dengan Covid. Aku dengan family tahun baru ni tak buat apa-apa duduk rumah jer la. Lagi-lagi bulan 12 tahun lepas, Malaysia di landa banjir besar. Banyak tempat juga kena banjir besar, air naik sampai ke bumbung rumah setingkat. Kalau kat Selangor ni, paling teruk kena kat Shah Alam.

By the ways, aku ada banyak benda nak buat post. Tapi kekejutan aku kena hadap 2 bulan lepas mengganggu sedikit rhythm kehidupan aku. Sebab tu aku tak berblog. Takpa la nanti aku story la sikit-sikit sebagai kenangan. Mungkin boleh jadi panduan kepada anak-anak aku nanti.

Alhamdulillah, syukur juga kami sekeluarga dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang tahun dan peroleh rezeki yang baik juga. Semoga tahun hadapan ni, kami masih dikurniakan kesihatan, rezeki, dan peluang untuk berbakti pada orang tua dan peluang beribadah dengan lebih baik. Amin.

Tahun baru ni, biasalah dengan azam baru. Selain dari mengawal berat badan, azam aku adalah nak konsisten baca buku, konsisten profit saham dan konsisten beribadah. Umur dah 40-an ni, dah kena start la luangkan masa dah ke surau. Godaan nafsu ni memang hebat, nak ke mall laju jer. Nak ke surau, ada jer alasan. Haha

Sempat bercuti ke Bukit Tinggi bulan Dec lepas




No comments: